pondělí 23. dubna 2012

Kolekce III. - Summer Edition











13 komentářů:

  1. originální :) srdíčkové ramínko jsem ještě neviděla...kde nakupuješ komponenty? já většinou v rooya nebo někde ve výtvarných potřebách

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde nakupuju Ti tady určitě psát nebudu :) Ale děkuju :)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné. Nápadité. Ty s Eiffelovkou jsou pěkné.

    OdpovědětVymazat
  4. To děláš ty? Jsi opravdu šikovná, moc hezké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, akorat o to zatim neni zrovna moc velky zajem. Ale dekuju :))

      Vymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Vždycky tu obdivuju, jak dokážeš jemně a s citem tvořit kousky, který by se rovnou daly prodávat v nějakém roztomilém pařížském obchůdku! A mám ráda nápaditost fotek, kdy náušnice fotíš s různými (krásnými!) krabičkami nebo parfémy atd. A jak jsem viděla v minulým postu, ty sama jsi moc krásná! Tak už dost řečí, pošlu svým kamarádkám odkaz na tvůj blog, ať to taky vidí ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak tohle mě potěšilo opravdu moc! Jsi strašně milá, opravdu moc děkuju!

      Vymazat
  7. oo, tie s ajfelovkou sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat